Noutati si promotii curente /// Transport gratuit la comenzile plasate pe secpral.ro /// Fa-ti cont pe secpral.ro. Conturile se activeaza in 1-2 zile lucratoare de la trimiterea solicitarii.
HikConnect, serviciul gratuit de DDNS oferit de Hikvision presupune asocierea echipamentului, fie camera, DVR sau NVR cu un cont de utilizator. Toate acestea permit conectarea de la distanta la dispozitivele Hikvision in conditiile in care in locatie exista un IP dinamic. Exista unele aspecte tehnice care trebuie luate in considerare la asocierea unui dispozitiv Hikvision unui cont HikConnect.
In primul rand, un echipament Hikvision poate fi asociat unui singur cont HikConnect. Daca exista mai multi utilizatori care doresc conectarea la acelasi echipament, atunci se va defini un cont master HikConnect, din care se va partaja catre ceilalti utilizatori. Poate exista un singur cont master si maxim 5 conturi de partajare.
Exista situatii in care dispozitivul Hikvision are un nou proprietar care la randu-i doreste conectarea de la distanta. Acest lucru este posibil doar daca din contul initial a fost sters echipamentul. Procentul celor care isi sterg echipamentele Hikvision din contul HikConnect este extrem de redus, prin urmare, noul proprietar sau persoana care a instalat echipamentul trebuie sa efectueze urmatorii pasii simpli:
1. Se instaleaza aplicatia SADP pe un PC/laptop din acceasi reatea cu cea a echipamentului.
Cea mai recenta versiune a SADP-ului poate fi descarcata de aici.
2. La rulare, aplicatia scaneaza reteaua si afiseaza echipamentele Hikvision online.
3. Se va selecta echipamentul si se va apasa butonul Unbind.
4. O noua fereastra se va deschide, unde se vor introduce datele de autentificare ale administratorului pe dispozitiv, la care se mai adauga un cod de verificare generat in partea dreapta a campului Verification code.
5. Cererea de dealocare este trimisa la apasarea butonului Confirm. De mentionat ca aceasta procedura este valabila doar daca reteaua in care se regasesc laptopul si echipamentul este conectata la internet, iar starea platfomei HikConnect este online.
Producedura este incheiata cu succes doar la primirea unui mesaj de confirmare din SAPD la apasarea butonului Confirm.
O alta modalitate de dealocare echipament dintr-un cont HikConnect consta in trimiterea unei solicitari pe adresa de e-mail tech@secpral.ro care sa contina intregul serial al dispozitivului. Cererea dvs. va fi procesata de catre colegii din departamentul tehnic care, impreuna cu producatorul, vor efectua aceasta stergere. Un mail de confirmare se va transmite pe adresa de email de pe care s-a efectuat cererea.
Spor la proiecte,
Cristian